I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 25, 2011

RuMaH BaHaRu YG BaKaL Siap 2012!

Rumah ne kena bina selepas jak rumah lama kena ROBOH. "Hilangnya lama, adanya baru". Aku x taw berapa kali sdh family kami pindah randah, tp rasanya ini rumah ke-8 dah..pindah dan pindahhh...jiran teda yg kekal lama. Apalg kawan2..uuuu...Kalau bapa aku pencen, aku jamin kami akan pindah lg....sbbya wajib rumah kami dekat ngan kebun buah. (~_~)
Sejarah Jaman Dhulu2 kami tinggal :
1.  Sindumin, Sabah. (Aku BLOM LAHIRlah pun)
2.  Negara Belanda (Tp x jadi disbbkan....).
3. Cheras, Kuala Lumpur.
4. Keningau, Sabah. 
5. Skudai, Johor Bahru. (Darjah 1-2)
6. Pengalat Kecil Papar, Sabah.
7. Kg Petagas, Kota Kinabalu. 
8. Tuaran, Sabah.
9. JENG3X!...bAKAL 2012 INi!

kAWAN2 lama paling gue kangeN. huhu...





No comments:

Post a Comment