I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 29, 2011

LAGU BARU "OH DUNIA"!!!

  • *Ini lagu yg paling baru aku gubah yg betajuk "Oh Dunia""..Lagu jenis mcm ni jg merupakan kali pertama aku cipta. Yalah, kalau dulu asyik2 cipta lagu jiwang2kan..Ramai jg kwn rapat aku sdh dgr lagu2 jiwang sblm nie..sbb tu, lagu ni aku bg sedikit kelainan...Oya, Kalau ada diberi peluang, lagu ni akan dimuatkan dlm album kawan aku. Sepa lg kalau bukan "DANG MAR EZZAH aka Nonoy! hehe...*

    Dgrkan....

    Oh dunia,
  • Di sininya bermula,
  • Sejarah manusia,
  • Hingga genarasi seterusnya...

  • Oh dunia, 
  • Penuh pancaroba,
  • Saling membinasa, 
  • Sesama manusia...

  • Oh dunia, 
  • Saling berlumba-lumba,
  • Siapa kuat dialah raja,
  • Siapa lemah dialah hamba...

  • Oh dunia, 
  • Hidup tiada guna, 
  • Jika sesama kita, 
  • Saling bersengketa...

No comments:

Post a Comment