I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 30, 2011

ADA DOTA, ADA SAYA!!! (^_^)/!



Hahaha...Inilah namanya kerakusan membunuh. 17 kali membunuh, 7 kali sebagai pembantu pembunuh, tp malangnya 7 kali mati. Kalau ada yg heran tgok, apa bendalah nieekannn...Nielah GAME DOTA! Jgn pula rasa aku pelik main game ni. Hohoho...Dula aku pun x layan game ni, tp tejangkit pula minat dr my bro. Masa tu aku rasa pelik, menatang apalah dorang main ni sampai boleh ketawa besar, sedih, kecewa & marah...mcm2 lg perasaan...Aku pula tension tgok dorang. Pastu, suatu hari, aku try main game ni. Memang SAH aku X FAHAM langsung tgok game ni merepek. Aku x puas hati, aku pOn menyebok2kan diri tgok abg aku main...Akhirnya bila dah faham, baru aku taw, inilah game pling MANTAP TAHAP CIPAN. Ini baru namanya game!!! Betul2 MENCABAR. "MAIN KENA GUNA OTAK, BARU BOLEH MENANG!!!" (Sama macam dlm realiti kehidupankan)..Hehehe... Kerana game nielah, boleh buat manusia makan pun x lalu, hohoho...tp JGNlah jd camt pula ya...Main2 jg, tp ingat jg byk perkara lain lbh penting! (^_^)

No comments:

Post a Comment